Friday, March 24, 2017

Katalog Sophie Martin April 2017

Katalog Sophie Martin - Syarikat fesyen, kecantikan dan dari rumah pemasaran rangkaian yang tinggal di Indonesia, Sophie Paris, melancarkan katalog terkini untuk September ini. Kali ini koleksi terbarunya bertajuk "Ala Paris" yang diilhamkan oleh reka bentuk Perancis biasa yang mudah, bergaya dan shopisticated.


Melalui jenama Sophie Martin, Sophie Paris menampilkan pelbagai koleksi  Katalog Sophie Martin April 2017 beg terkini dengan reka bentuk moden untuk pencinta beg. Beg dengan model sling dan bowler dikuasai beg koleksi pada masa katalog terbaru ini. Boleh didapati dengan pelbagai warna-warna segar seperti merah, Tosca dan diraja biru, beg koleksi Sophie Martin telah menjadi item-mesti mempunyai.


Terdapat enam jenis beg dari Sophie Martin yang boleh digunakan untuk sehari-hari. Yang menjadi kemuncak adalah beg Liouville dengan bentuk klasik dan kombinasi warna, menggabungkan kaki merah segar dan beg tali panjang untuk variasi gaya. Di samping itu, terdapat juga Katalog Sophie Martin April 2017 beg Beaumont, Abbarne, Sorel dan Stanislaw dengan pelbagai warna-warna terang bergaya. Well, khususnya beg Abbarne, Sophie Martin lengkap dengan beg hadiah daya tarikan LED yang boleh memudahkan anda ketika mencari barang-barang di dalam beg.


Lihat promo selengkapnya : http://www.arkan.id/2017/03/katalog-sophie-martin/

No comments:

Post a Comment