Wednesday, May 3, 2017

Cara Bypass Samsung J2

Bagaimana Cara Bypass Samsung J2 - Seperti yang kita semua tahu, selepas Android Lollipop (5.0.1) untuk Marshmallow (6.0.1) dilepaskan, tahap keselamatan termasuk dalam ia semakin baik dari versi sebelumnya. Salah seorang daripada mereka adalah Factory Reset Perlindungan atau FRP keselamatan.


Apa yang FRP? FRP adalah sistem perlindungan Android terkini, di mana peranti android anda akan meminta pengesahan akaun google (email / password) sejurus selepas selesai tetapan semula kilang, flash semula / memasang rom. Cara Bypass Samsung J2 Akaun pengesahan yang diminta untuk dimasukkan semula bukan hanya kira apa-apa, tetapi akaun yang kali terakhir diiktiraf oleh peranti / akaun sebelum android. Jika anda tidak ingat, peranti anda tidak boleh diakses lagi.


Oleh itu, sebelum melakukan Factory Reset, anda perlu menyemak akaun google dalam telefon dan memastikan bahawa anda boleh mengaksesnya. Cara Bypass Samsung J2 Tetapi jika anda sudah berbuat demikian dan melupakan email / kata laluan, maka anda boleh memintas pengesahan akaun google dengan 2 kaedah. Pertama Menggunakan OTG kabel Kaedah, kedua menggunakan SideSync Kaedah.


Sumber : http://www.flashing-android.com/2017/05/cara-bypass-samsung-j2.html

No comments:

Post a Comment